مدیر خلاق Ghost of Yotei تایید کرده است که بازی آینده نسبت به نسخه قبلی خود یعنی Ghost of Tsushima 2020 دارای طراحی جهان باز کمتر تکراری خواهد بود. در حالی که Ghost of Yotei نقشه، دوره زمانی و قهرمان داستان کاملاً جدیدی را ارائه میکند، به نظر میرسد Sucker Punch توسعهدهنده نیز مشتاق ارائه فعالیتهای سادهتر و متنوعتر در جهان باز به بازیکنان است.
اگرچه تنوع بصری و محیطی دنیای باز Ghost of Tsushima بدون شک چشمگیر بود، بسیاری از بازیکنان از ماموریت ها و فعالیت های تا حدی خسته کننده بازی شکایت داشتند. حتی برخی معتقد بودند که طراحی جهانی Ghost of Tsushima دارای تعداد زیادی از سبکهای جهان باز یوبیسافت است، مانند پاک کردن سنگرهای دشمن، برداشتن کلکسیونهای مختلف پراکنده در اطراف نقشه، ماموریتهای جانبی که کم و بیش مشابه بازی میکنند و غیره. خوشبختانه، Ghost of Yotei به نظر میرسد. به این نگرانی ها رودررو رسیدگی شود.
در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد Ghost of Yotei وجود ندارد، به غیر از قهرمان کاملاً جدید آن به نام Atsu، دوره زمانی 1603 و جزیره زیبای هوکایدو که به عنوان پسزمینه بازی استفاده میشود. از آنجایی که هوکایدو در زندگی واقعی به طور قابل توجهی بزرگتر از تسوشیما است، طرفداران این سوال را متعجب کرده اند که چگونه ساکر پانچ با فعالیت های دنیای باز Ghost of Yotei اداره می کند. کارگردان خلاق جیسون کانل در مصاحبه اخیر با نیویورک تایمز این موضوع را مطرح کرد و اظهار داشت که طراحی بازی های جهان باز با “چالش” فعالیت های تکراری همراه است، اما ساکر پانچ در تلاش است تا “در مقابل آن تعادل برقرار کند و تجربیات منحصر به فردی پیدا کند” شبح یوتی.
منبع:gamerant